uwc

uwc

søndag 12. oktober 2014

VI OVERLEVER…….. FORHÅPENTLIGVIS

Hola mes AMIGOS.

Jeg lever enda. Men spørs hvor lenge. Siden i dag er jeg duty-dorm go det vil si at jeg go romkameratene mine må rydde opp kjøkkenet, som er så nasty go skittent som det går an å bli, yey. Og verst av ALT - er at vi får progress- grades nå i nærmeste fremtid. Som gjør at jeg får vite alle de fine karakterene mine. SHIET. hjelp. æ. blæ.

Nå sitter jeg pent og stille i stille-rommet og jobber på Design Technology prosjektet mitt. (Ok, tar pause nå da, men lover at jeg har jobbet)
Søndag er søndag no matter hvor du er i verden. Spesielt etter at forårets avgangselver kom tilbake denne helgen, som gjorde at den var relativt intens, og feirende. Som var gøy, men litt rart. Var bare masse fremmede folk, som alle 2.åringene våre var superduper glad for å se go mimret med mens vi 1åringer ikke skjønte så mye av.
Vi har hvertfall hatt de gøyeste Soosh-ene på en stund ("Discoen" som er hver fre og lør).

Ble litt missunnelig av å se på alle de fine & eksotiske bildene på instagram fra hvor alle var i høstferien, når jeg var på skolen hver dag. Men så tar jeg det feigt igjen om 2 uker, når det er mid-term break!!
Har masse gøy å glede meg til +  %ball som er neste helg. Som er da resulatet av en undersøkelse om hvor mange prosent av skolen som er innenfor LGBTQIA (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender, Queer/Questioning, Intersexual, Asexual + Ally( A member of the majority/dominant group who works to support and advocate for the LGBTQIA population.) Prosenten er vanligvis litt høyere her enn vanligvis. Så i år gjetter folk at det er rundt 20%. Men det er veldig godtatt og åpent miljø om det her, som er bra. På ballet skal du da gå med en som er av det samme kjønnet. Hva mer som er planlagt vet jeg ikke ennå…..

æææ gleder meg……..
Slapper av etter en lang fredag på skolen…..

The Valley,  hvor vi hentet diverse ting til PIIIZAA
Sosiale nordmenn i Coffe Lounge. Søndags avslapping.

 Cardiff i går, med VERDENS beste burger + milkshake. AHHHH
 Pieter go meeg.
Sofia go meg ether pub
 Santi go jeg på vei hjem fra puben

 Sunley beach forrige helg, med masse folk. Gøy.


Ben på puben i går.

 DK go meg på pubben i går.
(Mye pub, men pub er best, ok)

 Piiiz out, nå må jeg fortsette mitt harde arbeid. Eller prøve i hvertfall.
(OG SORRY PCEN MIN NEKTER Å SKRIVE OG SÅÅ DET BLIT GO… SORRY. 
ENGELSK AUTOCORRECT FUNKER HVER GANG JEG SKRIVER NORSK, OG NORSK AUTOCORRECT FUNKER HVER GANG JEG SKRIVER ENGELSK:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar