uwc

uwc

lørdag 18. oktober 2014

2KOOL4NOSKOOL

Hei
… så jeg sitter å gjør lekser. Ikke fordi jeg vil det, på en lørdagskveld, men sånn går det når du er "gated" siden jeg ble tatt for å gjøre ting jeg ikke skulle gjøre ;);)
Altså det vil si at jeg må være inne i huset mitt fra halv åtte, og jeg får ikke lov til å gå ut igjen. 
Og siden jeg ikke har levert historieleksen jeg skulle ha levert på fredag. 

Det er egentlig ganske deilig å måtte være hjemme, siden da kan jeg slappe av litt. Spesielt siden det er ganske intenst her og du gjør masse i både uken og i helgene. Håper bare jeg blir ferdig med leksen min, så jeg faktisk kan slappe av litt. 

I går var det 21% ball, som for å være helt ærlig, ikke var så gøy som jeg håpet det skulle bli. Men det var en vellykket kveld, og absolutt verdt det. Bare masse folk pyntet og dansing og bildetaing hele kvelden. Woho. 

Nå sitter jeg med Pieter & hører litt på musikk, siden jeg skulle egentlig finne Gabe til å hjelpe meg med historie. 


Photo Booth er alltid tingen.

Møtte forresten han her på campus i dag, og slo av en prat. (<3 DOWNTON ABBEY<3) kult hæ.

While we're at it, så er han her innom campus også. Kom in nom å hilse på oss under Amnesty Headshaving(tell ya later) Virket som en hyggelig type:

Fyren fra Sherlock Holmes (serien)

Og vi må ikke glemme Judi Dench (M fra James Bond) er også her, men jeg personlig har ikke sett henne siden jeg ikke har like stor interesse som de andre har for å finne disse menneskene. Hun er visst redd for oss også. Haha.

Sammen er de her da, for å filme Hollow Crown. Woho gleder oss til å se den. 
(Kommer ut om ca 1 år eller noe sånt).

Snx babes. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar